Shop More Submit  Join Login
×

:iconbellacielo: More from BellaCielo




Details

Submitted on
May 11, 2010
Image Size
705 KB
Resolution
1710×3912
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
356
Favourites
4 (who?)
Comments
6
Downloads
13
×
Random OS-tan Comics ep. 2 by BellaCielo Random OS-tan Comics ep. 2 by BellaCielo
Mac OSX Leopard-tan has seen Unix-sama's past firsthand.

Leopard-tan was able to become a certified Unix.

There is no such thing as coincidence.

(Blackmail, lol)
Add a Comment:
 
:iconpentiummmx:
PentiumMMX Featured By Owner Apr 13, 2014
When in doubt, just remember: A time machine solves most problems -w-
Reply
:iconhernameisdren:
HerNameIsDren Featured By Owner Jan 26, 2013
I love the word CLEAR, the word LEAVE and the word LA....

Just sayin' :-)
Reply
:icondaphyre:
daPhyre Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Writer
Hahaha!!! Very good one! XD
Reply
:iconbellacielo:
BellaCielo Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist General Artist
Glad you like it. ^^
Reply
:icondarthailven:
DarthAIlven Featured By Owner May 14, 2010
Hehe, blackmail ftw!
And poor Linux-san, getting turned down like this. :rofl: Unix-sama should relly consider giving her that certificate 'cause she deserves it even tho she didnt build time machine
Reply
:iconbellacielo:
BellaCielo Featured By Owner May 17, 2010  Hobbyist General Artist
Yeah, poor Linux-tan. I guess she's not quite Unix-like enough to be certified (but maybe that's a good thing). ^^;
Reply
Add a Comment: